استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم به منظور از بین بردن موهای زائد بدن

صفر تا صد مهم‌ترین نکات درباره دستگاه لیزر تیتانیوم

از بین بردن موهای زائد به وسیله دستگاه‌های لیزر این روزها به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های زیبایی تبدیل شده است. امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه‌های جدید لیزر وارد بازار شده‌اند. دستگاه‌هایی که هریک برای خود ویژگی‌هایی مشخص و معین دارند و با دیگری در برخی از ویژگی‌ها متفاوت هستند. دستگاه لیزر تیتانیوم به عنوان یکی از دستگاه‌های لیزر جدید با داشتن قابلیت‌های بالا و ویژگی‌های کاربرد، توانسته است تا در دنیای لیزر محبوبیت خوبی را کسب کند. این دستگاه که توانایی و قدرت بالایی برای از بین بردن موهای زائد بدن دارد، امروزه کارکردهای بسیاری را تجربه می‌کند.

اگر به فکر استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم هستید، آشنایی با ویژگی‌ها و کارکرد این دستگاه می‌تواند برای شما کارآمد باشد. این دستگاه با داشتن مشخصاتی تا به امروز توانسته است تا در رده بهترین دستگاه‌های لیزر تیتانیوم در دنیا قرار گیرد. از همین رو شناخت این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا برای استفاده از این دستگاه، با آگاهی بیشتری به سراغ آن بروید.

اصلی‌ترین مشخصات و ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

همان‌طور که گفته شد، دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از ویژگی‌های خاص خود توانسته است تا به عنوان یک دستگاه لیزر محبوب در این روزها راهی بازار شود. محبوبیت این دستگاه را می‌توان حاصل ویژگی‌های اصلی و مشخصات فنی موجود در آن دانست. مشخصاتی که با شناخت آن‌ها می‌توانید برای لیزر موهای زائد خود، بهترین برنامه ریزی ممکن را داشته باشید. از همین رو در این بخش و در ادامه به بیان مهم‌ترین این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت. اصلی‌ترین مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم عبارت است از:

1.  بهره بردن از سیستم خنک کننده

زمانی که در حال استفاده از دستگاه لیزر هستید، بالا بودن قدرت این دستگاه به منظور از بین بردن موهای زائد می‌تواند موجب افزایش دمای پوست شما شود. این موضوع، نکته‌ای است که در برخی از دستگاه‎‌های لیزر موهای زائد، موجب ایجاد سوختگی در قسمت‌های نازک پوست می‌شود. در دستگاه لیزر تیتانیوم، با استفاده از سیستم خنک کننده این مشکل به راحتی برطرف شده است. سیستم خنک کننده موجود در دستگاه تیتانیوم از سوختگی پوست بدن جلوگیری کرده و موجب خنک شدن سطح پوست در زمان لیزر موهای زائد می‌شود. به این ترتیب از وارد شدن هرگونه آسیب به سطوح مختلف بدن نیز جلوگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

از بین بردن ریشه‌های کامل مو به وسیله دستگاه لیزر تیتانیوم

2.  نیاز به تعداد جلسات کم و سرعت بالا

قدرت بالا در از بین بردن موهای زائد بدن در دستگاه لیزر تیتانیوم، سبب شده است تا تعداد جلسات کمی برای این محصول مورد نیاز باشد. اگر از این دستگاه برای رفع موهای زائد خود استفاده کنید، سه طول متفاوت و قدرتمند را برای استفاده خود خواهید داشت. ضمن اینکه دو هندپیس قدرتمند در این دستگاه لیزر موهای زائد کمک می‌کند تا روند درمان شما سرعت بیشتری بگیرد. از همین رو به وسیله استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر، درمانی سریع‌تر و در عین حال با تعداد جلسات کمتر را در پیش خواهید داشت. موضوعی که می‌تواند بر روی هزینه درمان شما نیز موثر واقع شود.

3.  امکان استفاده از طول موج‌های مختلف

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌ها و مشخصات در دستگاه لیزر تیتانیوم، امکان استفاده از طول موج‌های مختلف برای این دستگاه لیزر است. سه طول موج متفاوت موجود برای این دستگاه لیزر، سبب شده است تا دستگاه لیزر قابلیت‌ بالایی برای رفع انواع موهای زائد داشته باشد. به وسیله این سه طول موج 755، 810 و 1064 نانومتری بخش عظیمی از سطح بدن را پوشانده و بر روی ریشه مو به صورت کاملا مستقیم تاثیر می‌گذارد. از همین رو تمامی انواع موهای موجود بر روی سطح بدن از بین خواهد رفت.

4.  از بین بردن کامل فولیکول‌های ریشه مو

داشتن طول موج‌های قوی در دستگاه لیزر تیتانیوم سبب شده است تا از بین بردن فولیکول‌های مو بسیار ساده شود. هیچ یک از دستگاه‌های لیزر توانایی از بین بردن فولیکول مو را به صورت کامل ندارند. با این در حال، در بین تمامی انواع دستگاه لیزر موجود در بازار، دستگاه لیزر تیتانیوم قابلیت بیشتری برای تضعیف فولیکول ریشه مو دارد. به وسیله این دستگاه، می‌توان ریشه مو را تا میزان بسیار زیادی ضعیف کرد و از رویش مجدد آن به راحتی جلوگیری به عمل آورد.

5.  استفاده بدون هرگونه احساس درد در بدن

یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات در زمان هرگونه اپیلاسیون یا استفاده از دستگاه لیزر، احساس درد بر روی اعضای بدن است. با اینکه لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون درد بسیار کمتری را دارد؛ اما برخی از دستگاه‌ها در قسمت نازک و حساس پوست ایجاد درد می‌کنند.

دستگاه تیتانیوم با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود و استفاده از سیستم خنک کننده در زمان لیزر، میزان درد را به حداقل خود می‌رساند. این عمل به وسیله متعادل ساختن جریان رد و بدل شده در دستگاه به راحتی صورت گرفته تا روند درمان بدون هرگونه احساس درد و به راحتی پیش رفته و به اتمام برسد.

6.  قابل استفاده بر روی تمامی انواع رنگ پوست

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌ها برای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم، قابلیت استفاده بر روی تمامی انواع رنگ پوست است. این دستگاه با داشتن قابلیت تنظیم رنگ پوست، می‌تواند برای پوست‌های روشن یا تیره و یا سبزه کاربرد داشته باشد. سه طول موج اصلی الکساندرایت، دایود و اندیاگ موجود در این دستگاه، آن را تبدیل به دستگاهی قابل استفاده برای تمامی افراد کرده است. از همین رو با هر رنگ پوستی، می‌توانید از قابلیت‌های دستگاه لیزر تیتانیوم بهره برده و به وسیله آن موهای زائد موجود در بدن خود را از بین ببرید.

7.  مناسب برای استفاده موهای زائد تمامی بخش‌های بدن

به عنوان آخرین ویژگی موجود در دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به قابلیت استفاده از این دستگاه برای تمامی اعضای بدن اشاره کرد. در اعضای مختلف بدن، برخی دارای پوستی نازک‌تر هستند و حساسیت بیشتری را دارند. از همین رو ممکن است به وسیله برخی از دستگاه‌های لیزر نتوان تمامی اعضای بدن را پوشش داد. دستگاه لیزر تیتانیوم با داشتن طول موج‌های مختلف و متفاوت، می‌تواند در تمامی اعضای بدن و حتی صورت مورد استفاده قرار گیرد و به این ترتیب بر روی رفع موهای زائد بدن شما تاثیرگذار باشد.

بهره بردن از دستگاه لیزر تیتانیوم برای کاهش موهای زائد بدن

سه مزیت اصلی دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر

علاوه بر تمامی ویژگی‌های بیان شده برای دستگاه لیزر تیتانیوم، ویژگی‌های دیگری نیز در این محصول وجود دارند. ویژگی‌هایی که امروزه سبب شده‌اند تا استفاده از این دستگاه لیزر، نسبت به دیگر انواع دستگاه لیزر موجود در بازار افزایش یابد. این موارد که به عنوان مزایای اصلی دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر شناخته می‌شود، به شما در رفع موهای زائد بدن کمک خواهد کرد. این سه مزیت اصلی در زمان مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم به دیگر دستگاه‌ها عبارت است از:

1.  بزرگ بودن اسپات لیزر یا اندازه نقطه پرتو

به عنوان یکی از تفاوت‌های بین دستگاه‌های لیزر مختلف می‌توان به تفاوت در اندازه نقطه پرتو مختلف اشاره کرد. بزرگ بودن اندازه نقطه پرتو در دستگاه لیزر هرچه بیشتر باشد، میزان توانایی دستگاه لیزر نیز برای از بین بردن موهای زائد بیشتر خواهد بود. از همین رو دستگاه لیزر تیتانیوم با داشتن قطر تابش بزرگ خود در حدود 4 سانتی‌متر، سرعت روند درمان را تا میزان بالایی افزایش می‌دهد. همین موضوع سبب ایجاد تفاوت بین میزان تعداد جلسات لازم با دستگاه لیزر تیتانیوم و دیگر دستگاه‌های لیزر شده است.

2.  دوام و ماندگاری بالا برای استفاده‌های طولانی مدت

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای خرید و استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم، داشتن دوامی طولانی برای استفاده است. از آنجایی که تمامی دستگاه‌های لیزر در صورت استفاده در کلینیک‌های آرایشی، موارد استفاده بسیاری را دارند، نیاز به خرید و استفاده از دستگاه‌هایی با دوام بالا است. دستگاه لیزر تیتانیوم با داشتن دوام بالا و ماندگاری مناسب، گزینه‌ای است که می‌تواند برای مدت زمانی طولانی برای شما کارکرد داشته باشد. تکنولوژی‌های به کار رفته در این دستگاه، به گونه‌ای هستند که در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، طول عمر بیشتری را برای دستگاه لیزر تیتانیوم به وجود خواهند آورد.

مهم‌ترین مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر

3.  استفاده از طول موج و فرکانس قوی برای از بین بردن ریشه مو

اصلی‌ترین تفاوت موجود در بین دستگاه‌های لیزر را می‌توان تفاوت بین طول موج‌های این دستگاه‎‌ها دانست. هر دستگاه لیزر با داشتن طول موج مشخص خود، میزان توانایی و قابلیت از بین بردن موهای زائد را نشان می‌دهد. دستگاه لیزر تیتانیوم با داشتن سه طول مختلف و طول موج‌های قوی و فرکانس‌های بالا، توانایی بسیار خوبی را در از بین بردن ریشه مو دارد. از همین رو دستگاه لیزر تیتانیوم را می‌توان دستگاهی مطمئن برای از بین بردن ریشه موهای زائد دانست.

میزان تاثیر دستگاه لیزر تیتانیوم بر روی رفع موهای زائد بدن

در زمان انتخاب یا خرید دستگاه لیزر موهای زائد، مهم‌ترین موضوع توانایی و قدرت دستگاه در از بین بردن موهای زائد و تاثیر بر روی ریشه‌های مو است. هرچه میزان توانایی دستگاه لیزر بر روی ریشه‌های مو بیشتر باشد، قدرت از بین بردن موهای زائد نیز افزایش خواهد یافت. دستگاه لیزر تیتانیوم با داشتن طول موج‌های بسیار قوی و دو هندپیس قدرتمند، توانایی بالایی را در تضعیف ریشه‌های موی زائد به همراه دارد. این دستگاه به عنوان قوی‌ترین دستگاه لیزر امروزی در بازار شناخته می‌شود که می‌تواند به راحتی ریشه‌های مو را در کوتاه مدت از بین ببرد. از همین رو می‌توان میزان تاثیرگذاری آن را بیشترین میزان ممکن در بین دستگاه‌های لیزر مختلف دانست.

قیمت تمام شده برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت و هزینه خرید برای دستگاه لیزر تیتانیوم را نمی‌توان با عددی دقیق مشخص کرد. این دستگاه نیز مانند تمامی دیگر محصولات وارداتی به کشور، با قیمت دلار تغییرات قیمت را تجربه می‌کند. از همین رو هزینه تمام شد دقیقی برای خرید این دستگاه وجود ندارد. با این حال، لازم به ذکر است که در زمان خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، میزان هزینه این دستگاه با دیگر دستگاه‌های لیزر مشابه است و تفاوت فاحشی را ندارد. با این تفاوت که در دستگاه لیزر تیتانیوم قابلیت درمان بیشتری وجود دارد و سرعت روند درمان به صورت قابل ملاحظه‌ای بیش از دیگر دستگاه‌های لیزر است.

علاوه بر این موضوع، دوام و ماندگاری بالا در دستگاه لیزر تیتانیوم، سبب می‌شود تا این دستگاه سال‌های بیشتری را کارکرد داشته باشد. از همین رو می‌توان گفت که هزینه تمام شده برای خرید این دستگاه، از دستگاه‌های لیزر دیگر در بلند مدت کمتر است. موضوعی که دستگاه لیزر تیتانیوم را به یک انتخاب مناسب برای خرید و استفاده تبدیل کرده است.

انتخاب دستگاه لیزر تیتانیوم برای از بین بردن موهای زائد بدن

آخرین نکات درباره دستگاه لیزر تیتانیوم

اگر به فکر خرید یا استفاده از دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود هستید، داشتن اطلاعات درباره انواع دستگاه لیزر موجود در بازار اهمیت بسیاری را دارد. دستگاه لیزر تیتانیوم به عنوان یکی از دستگاه‌های لیزر کاربردی این روزها، قابلیت‌های بسیاری را از خود نشان داده است. این دستگاه ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته که میزان قابلیت و توانایی آن را بیش از دیگر دستگاه‌های لیزر نشان می‌دهد. امید است با خواندن این مقاله و نکات بیان شده در آن، توانسته باشید اطلاعات کافی و کاملی را در این رابطه به دست آورید. اطلاعاتی که به شما در استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم کمک کننده باشد.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *