خرید اقساطی دستگاه لیزر

 خرید اقساطی دستگاه لیزر یک راه میانبر برای راه اندازی مراکز درمانی معتبر با سرمایه اولیه است. امروزه به خاطر شرایط اقتصادی کشور، اکثر افراد تمایل دارند دستگاه‌های لیزر مراکز درمانی خود را به صورت اقساطی خریداری کنند و به صورت ماهانه مبلغی از هزینه دستگاه لیزر را به شرکت تولید کننده پرداخت کنند. در این مقاله کارشناسان ما در طاهر تاج مادر سعی دارند درباره نکات مهم در هنگام خرید دستگاه لیزر و شرایط خرید اقساطی آن توضیحات کامل و مفیدی را برای شما ارائه دهند. از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی می کنید، متشکریم.

نکات مهمی که در هنگام خرید دستگاه لیزر باید آنها توجه کرد

لیزر موهای زائد، جوانسازی و لیفتینگ پوست از محبوب ترین خدمات مراکز زیبایی پوست و مو بشمار می رود و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. به همین خاطر کمتر مرکز درمانی را مشاهده می کنید که دستگاه لیزر برای موهای زائد و جوانسازی پوست نداشته باشد. اگر قصد راه اندازی یک مرکز زیبایی و بهداشتی معتبر را دارید، حتما قبل از خرید دستگاه لیزر تحقیقات لازم را بر اساس هدفی که دارید انجام دهید. هنگام خرید دستگاه لیزر دقت کامل داشته باشیم زیرا کیفیت کار و جذب مشتریان شما تا حد زیادی به دستگاه لیزر خریداری شده وابسته است. در ادامه به نکات مهمی که در هنگام خرید دستگاه لیزر باید به آنها توجه کرد اشاره می کنیم با ما همراه باشید. 

هدف از خرید دستگاه لیزر را مشخص کنید

امروزه  علم و فناوری در مورد دستگاه لیزر رشد بسیار چشمگیری داشته است. دستگاه های لیزر در زمینه های مختلفی از جمله لیزر موهای زائد بدن، جوانسازی و لیفتینگ پوست، رفع چین و چروک و… کاربرد دارد. بنا به کاربردهای متنوع دستگاه لیزر حتما قبل از خرید هدفتان را مشخص کنید. سپس نوع و ویژگی هایی که از دستگاه لیزر تان انتظار دارید را برای فروشنده یا شرکت تولید کننده بیان کنید. از این رو شما انتخابی محدود تر و سریعتر در مورد دستگاه لیزرتان خواهید داشت و در بین انواع دستگاه های لیزر سردرگم نخواهید بود. کارشناسان ما در طاهر تاج مادر به تمامی ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه های لیزر آگاه هستند و می توانند مشاوره های لازم در این باره برای شما ارائه دهند تا یک خرید هدفمند و عالی داشته باشید. 

گارانتی دستگاه لیزر را چک و بررسی کنید 

‏ وجود گارانتی و ضمانت نامه در خرید دستگاه لیزر یک اطمینان خاطر برای مشتری از سمت فروشنده یا شرکت‌ تولیدی است. گارانتی بدین معناست که پس از یک مدت زمان مشخص در صورت خرابی محصول، شرکت یا فروشنده محصول مسئولیت آن را به طور کامل پذیرفته و در صدد  تعمیر و یا تعویض آن بر می آید. بنابراین توصیه میشود که گارانتی یا ضمانت نامه را به طور کامل مطالعه و بررسی کنید. در صورت هرگونه سوال در زمینه گارانتی و ضمانت نامه از فروشنده یا شرکت تولیدی توضیحات لازم را بخواهید. 

خرید اقساطی دستگاه لیزر

دستگاه لیزر را از فروشگاه ها و شرکت های تولیدی معتبر خریداری کنید.

 خرید دستگاه لیزر از فروشگاه های معتبر و شرکت های تولیدی شناخته شده یک خرید مطمئن را برای شما به همراه دارد. خرید از فروشگاه های معتبر مزیت های فراوانی از جمله خدمات پس از فروش، شرایط خرید اقساطی و ارائه به روزترین دستگاه های لیزر را دارد. فروشگاه های معتبر به خاطر ارائه دستگاه های لیزر با کیفیت نسبت به سایر فروشگاه های رقیب در بین مردم شناخته شده تر هستند. بنابراین خرید از فروشگاه های معتبر به خرید شما اعتبار و اطمینان می بخشد و دست سودجویان و دلالان را در این زمینه کوتاه میکنند. شرکت بین المللی طاهر تاج مادر با ارائه بهترین  و ایمن ترین دستگاه لیزر، یکی از معتبرترین  شرکت های تولیدی در ایران می باشد. 

خرید اقساطی دستگاه لیزر

برای خرید دستگاه لیزر بهتر است از قیمت آن مطلع باشید

 بهتر است قبل از خرید دستگاه لیزر مورد نظر از قیمت آن در بازار مطلع باشید تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید. مشخص بودن سرمایه و بودجه ای که برای خرید دستگاه لیزر در نظر دارید، انتخاب دستگاه لیزر را برای شما آسان تر می کند. شما می توانید به صورت هدفمند دستگاه لیزر مناسب تان را بخرید. شرکت طاهر تاج مادر با شرایط خرید اقساطی این امکان را برای شما فراهم کرده تا به دور از دغدغه مالی دستگاه لیزر مورد نظرتان را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطی میتوانید با مشاورین ما در طاهر تاج مادر تماس حاصل فرمایید. 

خرید اقساطی دستگاه لیزر

 از شرایط خرید دستگاه لیزر آگاه باشید

شناخت تمام شرایط و ضوابط خرید دستگاه لیزر یک امر بسیار مهم و ضروری است. برخی از فروشگاه ها و شرکت های تولیدی دستگاه لیزر شرایط اقساطی برای فروش دستگاه های لیزر خود در اختیار مشتریان قرار داده اند، تا مشتریان بتوانند به دور از مشکلات مالی، دستگاه لیزر مورد نظرشان را خریداری کنند.

لیست دستگاه های لیزری که در طاهر تاج مادر به صورت اقساطی بفروش می رسد

طاهر تاج مادر با ارائه خدمات پس از فروش و شرایط خرید اقساطی، یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه لیزر در ایران می باشد. در ادامه با دستگاه های لیزری که در طاهر تاج مادر از شرایط خرید اقساطی برخوردارند، آشنا میشوید. با ما همراه باشید. 

دستگاه لیزر تیتانیوم و تیتانیوم تک هندپیس 

دستگاه لیزر تیتانیوم  و تیتانیوم تک هندپیس یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد. این دستگاه لیزر با ارائه گواهینامه بین المللی مانند گواهینامه جی ام پی و گارانتی معتبر، یکی از ایمن ترین و استانداردترین دستگاه های لیزر می باشد. در شرکت طاهر تاج مادر این دستگاه به صورت نقدی و اقساطی بدون بهره به فروش میرسد. دستگاه لیزر تیتانیوم با تاییدیه وزارت بهداشت، از ۱۰ خدمات پس از فروش و آموزش رایگان برخوردار است. شرکت طاهر تاج مادر دستگاه لیزر تیتانیوم را به صورت رایگان  به تمام نقاط کشور ارسال می کند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس 

پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس  از سه طول موج مختلف تشکیل شده و یکی از کاربردی ترین دستگاه های لیزر می باشند. دستگاه پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس با ارائه مدرک اپراتوری با اعتبار بین المللی و تاییدیه رسمی معاونت علمی پایتخت جمهوری دارای استانداردهای بین مللی است. شرکت طاهر تاج مادر برای رفاه حال مشتریان خود دستگاه های لیزر پلاتینیوم را به صورت نقد و اقساط بدون بهره به فروش می رساند.

مزیت های دیگر خرید دستگاه لیزر از طاهر تاج مادر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ده سال خدمات پس از فروش
  • یکسال گارانتی بی قید و شرط
  • آموزش رایگان
  • ارسال و نصب رایگان به سراسر کشور

دستگاه لیزر دایود الکس 

 دایود الکس از سیستم خنک کننده پیشرفته ای برخوردار است که آن را به یکی از ایمن ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار تبدیل کرده است. دستگاه دایود الکس با ارائه پروانه بهره برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت، تاییدیه رسمی مرکز بیوانفورماتیک کشور، یکی از استانداردترین دستگاه های لیزر می باشد. در شرکت طاهر تاج مادر، شرایط فروش دستگاه دایود الکس بدین گونه است که در ابتدا ۵۰% از هزینه دستگاه لیزر به صورت نقدی و مابقی هزینه در اقساط ۱۰ الی 18 ماه بدون بهره می باشد. مزیت های دیگر خرید دستگاه لیزر از طاهر تاج مادر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ده سال خدمات پس از فروش
  • یکسال گارانتی بی قید و شرط
  • آموزش رایگان
  • ارسال و نصب رایگان به سراسر کشور

سخن پایانی 

حال که با شرایط خرید اقساطی دستگاه لیزر از شرکت طاهر تاج مادر آشنا شدید؛ وقت آن رسیده تا دستگاه لیزر مورد نظرتان را انتخاب کنید. شرکت بین المللی طاهر تاج مادر با ارائه ایمن ترین و بروزترین دستگاه های لیزر، یکی از پیشگامان در این عرصه می باشد. طاهر تاج مادر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، دستگاه های لیزر خود را به دو صورت نقدی و اقساطی در اختیار دوست داران بهداشت و زیبایی قرار می دهد.شرکت طاهر تاج مادر به سپاس اعتماد و انتخاب شما تخفیفات و خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است . برای اطلاع بیشتر خدمات و محصولات شرکت میتوانید با مشاورین ما در طاهر تاج مادر تماس حاصل فرمایید یا در سایت نظراتتان را کامنت کنید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *