استفاده از بهترین انواع دستگاه لیزر فیلیپس

لیزر موهای زائد این روزها به یکی از مهم‌ترین موضوعات زیبایی تبدیل شده است. این موضوع که خود با راهکارهایی مختلف، قابل بررسی و برطرف کردن است، محصولات متفاوتی را به بازار عرضه کرده است. انواع مختلف دستگاه‌های لیزر از خانگی یا صنعتی امروزه در بازار با تنوع بسیار بالایی موجود هستند. برند فیلیپس به عنوان یکی از تولیدکنندگان دستگاه لیزر، محصولات خود را در تنوع بالایی روانه بازار می‌کند. این برند که با دستگاه لیزر خانگی خود شهرت یافته است، به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای استفاده تبدیل شده است. دستگاه لیزر برند فیلیپس با داشتن ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد و انواع مختلف خود، می‌تواند انتخاب خوبی برای بسیاری باشد. اگر به فکر خرید دستگاه لیزر فیلیپس هستید و می‌خواهید درباره این دستگاه، اطلاعات بیشتری داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید.

استفاده از لیزر خانگی؛ به وسیله دستگاه لیزر فیلیپس

اگر به فکر استفاده از دستگاه لیزر هستید، گزینه دستگاه لیزر فیلیپس به شکل خانگی یکی از گزینه‌های مطرح در این روزها است. دستگاه لیزر برند فیلیپس که در نوع خانگی خود، طرفداران بسیاری دارد، به راحتی و در داخل خانه قابل استفاده است. این دستگاه لیزر شکلی خمیده دارد تا به وسیله آن بتوان تمامی سطح پوست خود را پوشش داد. از همین رو با خرید این دستگاه، می‌توانید خود به تنهایی تمامی موهای زائد بدن خود را لیزر کنید.

دستگاه لیزر فیلیپس، با داشتن قابلیت استفاده به صورت خانگی، نیاز شما به مراجعه کلینیک و سالن‌های آرایشی را به صورت کامل برطرف کرده و موجب از بین بردن موهای زائد توسط خودتان خواهد شد. این همان موضوعی است که به عنوان اصلی‌ترین مزیت این دستگاه لیزر شناخته می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه لیزر فیلیپس در مدل خانگی آن

در استفاده از هر محصولی، در قدم‌های ابتدایی شناخت آن و پیش از خرید، لازم است تا نسبت به مشخصات این دستگاه اطلاعات کاملی را داشته باشید. با اینکه دستگاه لیزر فیلیپس در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود؛ اما به صورت کلی ویژگی‌های مشخصی را برای این دستگاه می‌توان بیان کرد.

دستگاه لیزر فیلیپس با استفاده از بدنه‌ای خمیده، قابلیت استفاده از آن را به صورت خانگی و برای خود فرد فراهم کرده است. در کنار این موضوع، داشتن حسگرهای مختلف برای از بین بردن انواع موهای کرکی تا درشت و مشکی رنگ، از دیگر ویژگی‌های دستگاه لیزر فیلیپس در مدل خانگی آن است. علاوه بر این‌ها، این دستگاه به عنوان یکی از دستگاه‌های لیزر بدون درد شناخته می‌شود. دستگاهی که تنها با استفاده از اشعه و بدون هرگونه دردی، ریشه موهای زائد شما را از بین برده و می‌تواند موجب صافی در سطوح پوستی و بهبود وضعیت زیبایی پوست شما شود. اگر به فکر استفاده از لیزر خانگی هستید، انتخاب دستگاه لیزر فیلیپس گزینه مناسبی را برای شما رقم خواهد زد.

استفاده از انواع دستگاه لیزر فیلیپس برای مصارف خانگی

چگونگی استفاده از دستگاه لیزر فیلیپس و تنظیمات مهم آن

برای آن که بتوانید خرید و در نهایت استفاده خوبی را از دستگاه لیزر فیلیپس داشته باشید، چگونگی تنظیم کردن و استفاده از آن نیز اهمیت بسیاری را دارد. دستگاه لیزر فیلیپس با داشتن فیبر نوری و استفاده از این اشعه، قابلیت از بین بردن تمامی موهای زائد را دارد. با این حال، برای کارکرد بهتر این دستگاه لازم است تا بدنه آن را به شکلی درست بر روی پوست قرار داد. این دستگاه با همراهی سری‌های مختلف و متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. استفاده از سری‌های مختلف برای اعضای متفاوت بدن می‌تواند منجر به لیزر بهتر موهای زائد شود. از همین رو لازم است تا در زمان خرید نسبت به سری‌های موجود در بسته بندی و چگونگی استفاده از هریک از این سری‌ها توجه کافی و لازم را داشته باشید.

تنظیم کردن میزان اشعه دستگاه لیزر فیلیپس، لازم است تا متناسب با نوع پوست شما و جنس موهای زائدتان باشد. اگر موهایی زبر و مشکی دارید، تنظیمات مورد نظر لازم است تا با افرادی که موهای نرم و نازک دارند، متفاوت باشد. چگونگی انجام این تنظیمات به صورت کامل و برای هر دستگاه در دفترچه راهنمای آن توضیح داده شده است.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر فیلیپس در مدل‌های خانگی آن

اگر چرایی محبوبیت دستگاه لیزر فیلیپس برای شما سوال باشد، این بخش برای شما است. دستگاه لیزر فیلیپس با داشتن مزایای بسیاری همراه است. مزایایی که می‌تواند برای خرید و استفاده از این دستگاه به شما کمک کند تا انتخاب بهتری را در پیش بگیرید. اصلی‌ترین مزایای خرید و استفاده از دستگاه لیزر فیلیپس در مدل خانگی آن عبارت است از:

  1. هزینه کمتر نسبت به لیزر موهای زائد در کلینیک‌ها
  2. عدم نیاز به رفت و آمد به کلینیک
  3. رعایت تمامی موارد بهداشتی بدون هرگونه نگرانی و استرس
  4. قابلیت استفاده و لیزر موهای زائد در هر ساعت از شبانه روز و هر زمان دلخواه
  5. دقت بالا در انجام لیزر موهای زائد به وسیله خود یا دیگران
  6. امکان استفاده همزمان از دستگاه لیزر زائد برای چند نفر
  7. قابلیت استفاده برای چند سال و طولانی مدت
  8. توجه به میزان نور و اشعه و عدم هرگونه آسیب به پوست بدن
  9. قابلیت استفاده از دستگاه برای تمامی انواع موهای زائد و پوست‌هایی با رنگ‌های متفاوت
  10. دوام و کاربری طولانی مدت برای استفاده

مهم‌‎ترین مزایا و ویژگی‌های دستگاه لیزر فیلیپس

انواع مختلف دستگاه لیزر خانگی تولید شده در برند فیلیپس

زمانی که برای خرید دستگاه لیزر فیلیپس به بازار بروید، متوجه خواهید شد که این دستگاه دارای انواع و اقسام متفاوتی است. از همین رو پیش از خرید، لازم است تا درباره هریک از محصولات مختلف و متنوع جای گرفته در دسته دستگاه لیزر فیلیپس، اطلاعات کامل و جامعی را داشته باشید.

در این بخش به سراغ چند مدل از معروف‌ترین انواع دستگاه لیزر فیلیپس رفته‌ایم. این محصولات در بین مخاطبان و طرفداران خرید دستگاه لیزر خانگی با محبوبیت بسیاری روبه‌رو بوده‌اند. محبوبیتی که می‌تواند به دلیل ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این دستگاه لیزر باشد و انتخاب خوبی را برای شما نیز رقم بزند. محبوب‌ترین انواع دستگاه لیزر خانگی فیلیپس عبارت است از:

1.  لیزر مو فیلیپس لومیا مدل  SC1997/61

در بین انواع دستگاه لیزر فیلیپس، دسته لومیا در این برند براساس تابش پالس نوری به برطرف کردن موهای زائد می‌پردازند. در این محصولات پالس نوری به راحتی موجب از بین بردن ریشه موهای زائد شده و در چند جلسه کوتاه، تمامی موهای زائد را به راحتی برطرف می‌کند. این دستگاه که به وسیله پالس نوری می‌تواند موهای زائد را برطرف نماید، برای استفاده در تمامی بدن و حتی صورت گزینه مناسبی است. به وسیله استفاده از این دستگاه لیزر، می‌توان از سنسور تشخیص رنگ پوست استفاده کرد و تنظیمات را براساس نوع رنگ پوست تغییر دهید. همراه بودن دو سری مخصوص صورت با ابعاد 2 سانتی‌متر مربع در کنار دو سری مخصوص بدن با ابعاد 4 سانتی‌متر مربع میزان بهداشتی بودن این دستگاه را در زمان استفاده افزایش داده است.

2.  دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس نوع Lumea Advanced IPL SC1997/60

در دسته لومیا دستگاه لیزر فیلیپس، گزینه محبوب دیگری نیز وجود دارد. این گزینه با داشتن تمامی ویژگی‌های محصول قبلی، برای تمامی اعضای بدن می‌تواند به کار برود. به وسیله استفاده از این دستگاه، از سری‌های دارای فیلتر uv استفاده خواهید کرد. به این ترتیب، هیچگونه آسیبی متوجه پوست شما نخواهد شد و این موضوع خود یکی از مزایای دستگاه لیزر فیلیپس تلقی می‌شود.

در کنار این موارد، استفاده از ولتاژ متنوع در بازه 100 تا 240 ولت، سبب شده است تا این محصول نیز برای رنگ پوست‌های مختلف و انواع متفاوت موی زائد مناسب باشد. از موهای کرکی و نرم تا تمامی موهای زائد زبر و مشکی، به راحتی با استفاده از این دستگاه برطرف خواهند شد. ضمن اینکه داشتن قابلیت تابش در 5 سطح مختلف برای این دستگاه، توانسته است تا موجب هرگونه آسیب کمتر و امکان تنظیم دستگاه مناسب با نیاز پوست و موی زائد بدن شما را رقم بزند.

3.  دستگاه لیزر خانگی موهای زائد فیلیپس مدل  sc2009

در بین انواع دستگاه لیزر فیلیپس، دستگاه لیزر فیلیپس در مدل sc2009 به عنوان یکی از قوی‌ترین انواع این دستگاه شناخته می‌شود. این دستگاه که به صورت شارژی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به راحتی قابلیت استفاده بر روی تمامی اعضای بدن را دارد. داشتن توانایی بالا در زدودن موهای زائد به وسیله تابش نور پالسی، از اصلی‌ترین مزایای استفاده از این دستگاه لیزر فیلیپس محسوب می‌شود.

در کنار این موضوع، استفاده از سه سری مختلف برای صورت، بدن و نواحی دارای موهای زائد و درشت از نکات مهم دیگر این دستگاه است. امکان استفاده از دستگاه لیزر فیلیپس تا 250 هزار شات در زمان شارژ کامل آن فراهم است. شارژی که می‌تواند در هر بار شارژ خود، چیزی حدود 370 بار پرتاب فلش را نیز استفاده کرده و به این وسیله به راحتی موهای زائد شما را برطرف نماید.

5 سطح انرژی مختلف برای انواع پوست و موی زائد بدن در کنار استفاده از محافظ uv برای این دستگاه سبب جلوگیری از هرگونه آسیب به وسیله آن شده است. به این ترتیب حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کرده و به راحتی از آن بهره ببرند.

4.  دستگاه لیزر خانگی موهای زائد فیلیپس sc2007

این دستگاه نیز درست مانند تمامی محصولات قبلی معرفی شده، از پالس نوری برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می‌کند. دستگاهی که به وسیله باتری کار کرده و نیاز به شارژ شدن کامل برای استفاده دارد. با شارژ کامل این دستگاه که چیزی حدود 100 دقیقه طول می‌کشد، می‌توان در هر بار 370 بار پرتاب فلش را به راحتی انجام داد. به صورت کلی، قابلیت این دستگاه 250 هزار بار پرتاب فلش است که استفاده از آن را برای تعداد دفعات بسیاری مناسب می‌کند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، لازم است بدانید که دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس در مدل sc2007 قابلیت استفاده برای تمامی اعضای بدن را دارد. این محصول، با داشتن دو فیلتر مخصوص برای صورت و بدن، به راحتی می‌تواند در زمان از بین بردن موهای زائد به صورت اختصاصی عمل کند. از همین رو با استفاده از این دستگاه لیزر فیلیپس، هیچگونه آسیبی را برای پوست صورت یا پوست بدن خود متحمل نخواهید شد و به راحتی می‌توانید از شر هرگونه موی زائد در انواع مختلف آن خلاص شوید!

تصویری از دستگاه لیزر فیلیپس در مدل sc2007

قیمت تمام شده برای خرید دستگاه لیزر فیلیپس

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمان استفاده از دستگاه لیزر بیان می‌شود، هزینه و قیمت تمام شده برای خرید این دستگاه است. با اینکه در زمان خرید و در لحظه اول، ممکن است هزینه خرید و استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای شما زیاد باشد؛ اما توجه به جزئیات نشان از مقرون‌به‌صرفه بودن این خرید دارد. شما با خرید دستگاه لیزر خانگی به راحتی می‌توانید هزینه تمامی جلسات درمان لیزر خود را در یک کلینیک به صفر برسانید. به این ترتیب دیگر نیازی به حضور در جلسات درمانی لیزر ندارید و هزینه سالیانه آن را به یکباره برای خرید دستگاه لیزر فیلیپس در مدل خانگی صرف می‌کنید.

در کنار این موضوع، توجه داشته باشید که شما با خرید و استفاده از دستگاه لیزر فیلیپس در مدل خانگی آن، می‌توانید استفاده را برای چندین و چند نفر داشته باشید. داشتن سری‌های مختلف و امکان رعایت بهداشت در این محصول، به گونه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید با یک هزینه بالاتر، تمامی هزینه لیزر چند نفر را پرداخت کنید. به این ترتیب هزینه تمام شده برای لیزر تمام بدن هر فرد به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

آخرین نکات درباره دستگاه لیزر فیلیپس

زمانی که به دنبال خرید دستگاه لیزر خانگی هستید، حتما با دستگاه لیزر فیلیپس به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های این خرید مواجه شده‌اید. دستگاه لیزر فیلیپس، محصولی محبوب در بین طرفداران و خریداران دستگاه‌های لیزر خانگی است. دستگاهی با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد که به راحتی می‌تواند تمامی نیازهای یک فرد را برای خرید دستگاه لیزر برطرف نماید.

اگر به فکر خرید و استفاده از دستگاه لیزر خانگی هستید، انتخاب از بین تمامی محصولات دستگاه لیزر فیلیپس می‌تواند گزینه مناسبی را برای شما رقم بزند. گزینه‌ای با ویژگی‌های مناسب برای شما که کیفیت بالایی نیز داشته باشد.

امید است خواندن این مقاله و نکات بیان شده در آن درباره دستگاه لیزر فیلیپس، به شما برای داشتن یک خرید بهتر از دستگاه لیزر خانگی کمک کرده باشد. خریدی که بتواند تمامی موهای زائد شما را برطرف کرده و به وسیله مزایای بیان شده درباره دستگاه لیزر فیلیپس، پوستی زیبا و بدون هرگونه موی زائد را برای شما رقم بزند.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *