دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس ، یک همراهی کم­ نظیر با آخرین پیشرفت­های تکنولوژی روز دنیا.

جامعه ­شناسان معتقدند مهم­ترین علت پیشرفت علم و فناوری در حوزه ­های مختلف، علاوه­ بر حس کمال­ طلبی انسان­ها، تلاش برای راحت­تر زندگی کردن است. از نظر روانشناسی انسان ذاتاً به انجام کارهای راحت­تر مایل است و آن­ها را با رغبت بیشتری انجام می­دهد.

سیر تکاملی روش­های حذف موهای زائد از گذشته تاکنون

در حوزه دفع موهای زائد این قاعده برقرار است. افراد تلاش می­کنند تا از روش­های آسان­تر و کم­ دردسرتر برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنند، حتی اگر این روش­ها هزینه بیشتری را به ­دنبال داشته باشد.

خرید یک بسته ژیلت یا یک بسته پودر موبَر برای اصلاح موهای زائد کار کم­ هزینه ­تری نسبت به استفاده از دستگاه لیزر، به ­نظر می­رسد، اما دردسرهای ناشی از استفاده از این روش­ها باعث شد تا افراد به فناوری­های پیشرفته ­تری مانند استفاده از دستگاههای موکَن برقی، ترغیب شوند.

استفاده از این دستگاه­ها نیز معایب خاص خود را داشت که ازجمله مهم­ترین آن­ها می­توان به درد بسیار زیاد هنگام اصلاح، به خصوص در نواحی که موهای زائد ضخامت زیادی دارند، اشاره کرد.

پس از آن افراد به سمت استفاده از خدمات کلینیک­های اپیلاسیون رفتند، اما این روش نیز کارآمدی مورد نظر را نداشت. افراد باید زمان­های طولانی در لیست انتظار کلینیک­ها می­ماندند و پس از مراجعه نیز تنها پس از 14 روز شاهد رویش مجدد موهای زائد خود بودند.

استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد، آسان­ترین روش دفع موهای زائد

بنابراین صنعت­گران و متخصصان حوزه پوست و زیبایی تلاش کردند تا یک روش آسان با ماندگاری بالا را برای حذف موهای زائد ابداع کنند. ایده استفاده از لیزر برای سال­ها قبل مطرح‌شده بود اما لیزرهایی که تا آن زمان ساخته‌شده بود برای استفاده در این حوزه مناسب نبودند.

پس از احساس نیاز در این حوزه و افزایش تقاضا، شرکت­های زیادی فعالیت و آزمایش در این حوزه را شروع کردند. به همین دلیل امروزه شاهد انواع دستگاه­های لیزر موهای زائد با امکانات و قابلیت­های بسیار خوب و قابل قبول هستیم.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یکی از پیشرفته ­ترین انواع دستگاه لیزر موهای زائد

پس از آن­که فعالیت و پژوهش جدی در حوزه حذف موهای زائد شروع شد، دستگاه­های زیادی با مشخصات و امکانات مختلف ساخته شد. ازجمله این دستگاه­ها می­توان به دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر اندی­یگ، دستگاه لیزر تیتانیوم، دستگاه­ها لیزر خانگی، دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس و … اشاره کرد.

در میان همه دستگاه­های نام­برده شده و با در نظرگرفتن محصولات شرکت­های متخلف سازنده لیزر، دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس یکی از پیشرفته ­ترین و بهترین دستگاه­های لیزر حال حاضر در دنیا است.

فناوری­ها و قابلیت­ها به­ کاررفته در این دستگاه لیزر بسیار پیشرفته، مهندسی­ شده و به­ روز است. هم­چنین دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، امکانات ویژه ­ای را در اختیار شما قرار می­دهد که به‌جرئت می­توان گفت قرارگیری همه این امکانات در کنارهم، در مقایسه با سایر دستگاه­های لیزر بی­نظیر است.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یک مجموعه کامل از آن­چه شما به آن نیاز دارید

امکانات و قابلیت­های بسیاری در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس وجود دارد که آن را به یک دستگاه لیزر قدرتمند و پرطرفدار تبدیل کرده است. ازجمله مهم­ترین این قابلیت­ها می­توان به امکان استفاده هم­زمان از سه طول موج در این دستگاه اشاره کرد.

سازندگان دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، با آزمایشات و پژوهش­های مختلف توانستند تا با استفاده از محیط­های بهره نیمه ­هادی، سه طول 755، 810 و 1064 نانومتر را تولید کنند و بتوانند یک مجموعه کامل از طول موج­های کاربردی و مورد نیاز در حوزه دفع موهای زائد را ایجاد کنند.

از دیگر قابلیت­ها و امکانات مهم به­ کاررفته در این دستگاه می­توان به یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند اشاره کرد که با دمش باد خنک، سبب پایین آمدن دمای پوست می­شود. هم­چنین فناوری SHR به­ کاررفته در این دستگاه یکی از به ­روزترین فناوری­های مورد استفاده در دستگاه­های لیزر به ­شمار می­رود که استفاده از آن مزایای بسیاری دارد.

درکنار هم قرار گرفتن فناوری SHR و سه طول موج قدرتمند نام­برده شده، دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را به یک دستگاه قدرتمند، پیش­رو و بی­رقیب در حوزه رفع موهای زائد تبدیل کرده است.

مهم­ترین ویژگی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

بهره ­گیری هم­زمان از سه طول موج در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یک مزیت بسیار مهم و اساسی محسوب می­شود. این قابلیت سبب می­شود تا هر فردی، با هر تیپ پوستی که دارد، بتواند از این دستگاه استفاده کند.

علاوه ­بر این موضوع، این دستگاه برای افرادی که رنگ نواحی مختلف بدنشان متفاوت است و یا ضخامت موها در برخی نواحی بیشتر است، بسیار کاربردی و مهم است. به‌عنوان‌مثال در اکثر افراد با پوست روشن، نواحی بیکینی و زیر بغل کمی تیره ­تر از سایر نواحی هستند و موهای ضخیم­تری نیز دارند.

اپراتور دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، می­تواند برای هر کدام از نواحی از طول موج مخصوص استفاده کند تا فرد در حین استفاده از لیزر درد و سوزش کم­تری را تجربه کند. درصورتی‌که اگر دستگاه تنها مجهز به یک طول موج باشد، مثلاً تنها طول موج 755 نانومتر را داشته باشد، استفاده از این طول موج در نواحی تیره پوست سبب درد و سوزش و در مواقعی ایجاد زخم و سوختگی خواهد شد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یک گزینه به ­صرفه و مناسب برای صاحبان کلینیک­های زیبایی

امکان استفاده هم­زمان از سه طول موج 755، 810 و 1064 نانومتر، برای صاحبان کلینیک­ها و مراکز رفع موهای زائد نیز یک مزیت بسیار مهم و قابل‌توجه به­ شمار می­رود. این افراد می­توانند با خرید یک دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، هم­زمان خدمات مورد نیاز برای افراد با همه رنگ­های پوستی را داشته باشند.

درصورتی­که درگذشته مجبور بودند حداقل دو دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود یا لیزر اندی­یگ را خریداری کنند تا به طیف گسترده­ای از افراد خدمات بدهند.

بررسی تخصصی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

  • بهره­ گیری هم­زمان از سه طول موج در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس:

همان­طور که در بخش قبل گفته شد، دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس قادر است تا هم­زمان سه طول مهم و کاربردی 755، 810 و 1064 را تولید کند. هر کدام از این طول موج­ها برای افرادی با تیپ پوستی خاص مناسب هستند.

  • طول موج 755 نانومتر یا طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت

استفاده از این طول موج یا دستگاه­هایی با این طول موج تنها به افرادی با پوست روشن و موهای تیره توصیه می­شود. میزان اثربخشی و رضایت افرادی که با این ویژگی­ها از این طول موج استفاده کرده­اند بسیار بالا است. این طول موج به سبب انرژی بالایی که دارد زمان کم­تری هم برای از بین بردن فولیکول­های مو نیاز دارد.

  • طول موج 810 نانومتر یا طول موج دستگاه لیزر دایود

این طول موج یا دستگاه لیزر دایود، برای طیف پوستی گسترده ­تری نسبت به طول موج 755 نانومتر، مناسب است. افراد با تیپ پوستی روشن، کمی تیره و سبزه می­توانند از این طول موج استفاده کنند.

پرتو لیزر با این طول موج هم­چنین برای رفع موهای زائد با ضخامت زیاد نیز بسیار مناسب است. این موضوع سبب شده است تا این طول موج استفاده بیشتری در میان آقایان برای رفع موهای ضخیم صورت، داشته باشد و لیزری پرطرفداری در میان آقایان محسوب می­شود.

تجربه نشان می­دهد این طول موج اثربخشی و تأثیرگذاری بالایی روی پوست ایرانیان دارد و انرژی و طول موج پرتو دستگاه لیزر دایود مطابقت بسیار خوبی با پوست ما دارد؛ بنابراین آمار استفاده و تأثیرگذاری این طول موج در ایران بسیار بالا است.

  • طول موج 1064 نانومتر یا طول موج دستگاه لیزر اندی­یگ (Nd:YAG)

دستگاه­هایی با این طول موج برای افراد با پوست­ها تیره و برنزه ساخته‌شده است. نحوه برهم­کنش پرتو لیزر با پوست در این طول موج نسبت به دو طول موج قبلی کمی متفاوت است و این عامل سبب می­شود تا تاپش پرتو با این طول موج مشکلی برای پوست­های تیره و برنزه ایجاد نکند.

  • استفاده از فناوری SHR در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

به­ کارگیری این فناوری در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یک وجه تمایز مهم این دستگاه لیزر نسبت به ورژن قبلی آن یعنی دستگاه لیزر پلاتینیوم محسوب می­شود. مهم­ترین مزیت استفاده از این فناوری اثرگذاری بیشتر لیزر و کاهش بسیار زیاد درد ناشی از استفاده از دستگاه لیزر است.

همان­طور که می­دانید نحوه عملکرد دستگاه­های لیزر موهای زائد به این نحوه است که با ایجاد حرارت در لایه زیرین پوست، سبب تخریب و از بین رفتن فولیکول­های مو که عامل رشد مو هستند، می­شود. این سازوکار به هر میزان هم که بهینه‌سازی شود با اندکی درد همراه است.

در فناوری SHR، به جای استفاده از تک پالس­های پرانرژی از تعداد بیشتری پالس لیزر با انرژی کم­تر استفاده می­شود. استفاده از این روش سبب می­شود تا سوزش و درد ناشی از برخورد پرتو لیزر با پوست تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. هم­چنین با افزایش تعداد پالس میزان اثرگذاری دستگاه لیزر نیز افزایش خواهد یافت.

  • بهره ­گیری از یک سیستم خنک‌کننده قوی در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

امروزه در اکثر دستگاه­های لیزر جدید از یک سیستم خنک‌کننده هم­زمان استفاده می­شود. کارایی این سیستم­ها در دستگاه­های تولیدی بِرندهای مختلف متفاوت است. سیستم خنک‌کننده به­ کاررفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، یکی از بهترین و قدرتمندترین سیستم­های خنک‌کننده محسوب می­شود که کارایی بسیار بالایی دارد.

زمانی­که پرتو لیزر توسط هندپیس روی پوست تابیده می­شود، سیستم خنک‌کننده نیز با دمش یک باد خنک، نواحی اطراف تابش لیزر را خنک نگه می­دارد. این عامل سبب می­شود تا دمای نواحی از پوست که تحت تابش قرار نگرفته ­اند پایین نگه‌داشته شود و در صورت تابش پرتو، حس سوزش و درد ایجاد نشود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس به چه کسانی توصیه می­شود؟

افرادی که به­ دنبال یک دستگاه با عوارض کم، کارایی و اثرگذاری بالا و هم­چنین قابل استفاده برای تمامی نواحی بدن هستند، می­توانند از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس استفاده کنند.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس به صاحبان کلینیک­ها و مراکز رفع موهای زائد نیز توصیه می­شود. شما با خرید این دستگاه لیزر می­توانید تعداد مشتریان خود را تا حد بسیار خوبی افزایش دهید.

چه ­کسانی نباید از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس استفاده کنند؟

  • بانوان باردار یا خانم­هایی که در دوران شیردهی قرار دارند.
  • افراد مبتلا به دیابت.
  • کسانی­که به بیماری­های هورمونی مبتلا هستند و قرص مصرف می­کنند.
  • افرادی که در دوره درمانی استفاده از قرص­های راکوتان هستند.
  • کسانی­که در دو هفته گذشته در نواحی مورد نظر جراحی داشته ­اند.
  • افرادی که از کرم­ها و ژل­های لایه‌بردار برای رفع جوش و جای جوش استفاده می­کنند.

افرادی که تاکنون از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس از تجربه استفاده از این دستگاه رضایت دارند؟

طبق نظرسنجی­های انجام شده در یک جامعه آماری بالا، اکثر افرادی که تجربه استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را دارند از نتایج آن راضی بوده ­اند. میزان عوارض استفاده از این دستگاه نیز مقدار بسیار کمی گزارش شده است.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس چه تفاوتی با دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس دارد؟

همان­طور که در توضیحات بخش­های قبل به آن اشاره شد، مهم­ترین تفاوت میان دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس و دستگاه لیزر پلاتینیوم، بهره ­گیری از فناوری SHR در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس است. به­ کارگیری این فناوری در ورژن جدید دستگاه سبب اثرگذاری چشم­گیر نتایج دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس نسبت به مدل قبلی خود شده است.

کلام آخر

اگر به­ دنبال یک دستگاه لیزر قدرتمند و تأثیرگذار هستید، ما دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را به شما پیشنهاد می­کنیم. در ساخت این دستگاه از به­ روزترین و پیشرفته ­ترین فناوری­های حال حاضر دنیا استفاده‌شده است و این دستگاه را به یک دستگاه لیزر قدرتمند و کم­نظیر تبدیل کرده است.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *