دستگاه لیزر

دستگاه لیزر بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری ایمن ترین و استانداردترین دستگاه های لیزر طراحی و ساخته شده است که جوابدهی و اثربخشی لیزر درمانی را چندین برابر کرده است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید، بهترین دستگاه لیزر برای موهای زائد بدن چیست؟چند نوع دستگاه لیزر برای مو وجود دارد؟ چه دستگاه لیزر برای جوش و کک و مک مناسب است؟ در این مقاله کارشناسان ما در طاهر تاج مادر ابتدا به مزیت لیزر موهای زائد و سپس به معرفی بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد امروزی می پردازیم و آنها را باهم مقایسه می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

چرا باید از لیزر برای نابودی موهای زائد بدن استفاده کنیم؟

در سال های اخیر درمان با لیزر یکی از پرکاربردترین و بهترین روش ها برای حذف موهای زائد است. لیزر نسبت به روش هایی چون اصلاح، اپیلاسیون، اپی لیدی، تیغ و ژیلت، مزیت هایی را دارد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.در ادامه به این مزیت ها اشاره میکنیم. با ما همراه باشید.

حذف دائمی موهای زائد

چه کسی فکر میکرد روزی روشی پیدا شود که موهای زائد بدن به طور کلی حذف و نابود شود. لیزر تنها روشی است که می توان از شر موهای زائد بدن برای همیشه خلاص شد. این یک امتیاز بسیار خوب برای افرادی است که از لیزر برای حذف موهای زائد بدن استفاده میکنند.

دسترسی به تمام نقاط بدن

از دیگر مزیت های لیزر نسبت به سایر روش ها این است که می توان تمام نقاط بدن را تحت درمان قرار داد. بیشترین نقاطی که در لیزر درمانی تحت درمان قرار میگیرند، شامل بیکینی، زیر بغل، سینه، صورت، دست و پا است.

دستگاه لیزر

اثربخشی سریع

سرعت جوابدهی لیزر نسبت به سایر روش ها برای حذف موهای زائد بیشتر است و فرد با کمترین زمان به بهترین نتیجه می رسد.

بدون درد 

لیزر درمانی درد کمتری نسبت به اپیلاسیون و اپیلیدی دارد و با روی کار آمدن سیستم خنک کننده دستگاه های لیزر این درد برای همیشه از بین رفته است.

ماندگاری بالا

لیزر درمانی نسبت به سایر روش ها بسیار ماندگار و دارای دقت عمل بالایی است.

معرفی 6 دستگاه برتر لیزر برای حذف موهای زائد

در دهه اخیر صنعت لیزر بسیار رشد چشمگیری داشته و با روی کار آمدن لیزرهای پیشرفته، رفع ایرادات و نقص ها جزو بهترین روش ها برای حذف موهای زائد تبدیل شده است. در ادامه به معرفی 5 دستگاه برتر لیزر می پردازیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت

الکساندرایت جزو پرکاربردترین دستگاه های لیزر میباشد که به صورت ترکیبی یا انفرادی برای حذف موهای زائد استفاده میشود. دستگاه لیزر الکساندرایت دارای طول موج 755 نانومتر میباشد که این طول موج قابل تنظیم و کنترل شده است. طول موج بکار رفته شده در این دستگاه برای پوست های روشن و موهای تیره مناسب است. سیستم کولینگ (یا همان سیستم خنک کننده) یکی از ویژگی های فوق العاده الکساندرایت می باشد که درد و سوزش در هنگام لیزر درمانی را به مقدار قابل توجهی کاهش میدهد.

دستگاه لیزر دایود

لیزر دایود یکی از دستگاه های مناسب برای پوست های تیره و روشن است. دستگاه های لیزر دایود با طول موج 808 یکی از بهترین دستگاه ها برای حذف موهای زائد می باشد. طول موج 808 دایود عمق نفوذی بیشتری نسبت به الکساندرایت دارد و فولیکول های عمیق مو را مورد هدف قرار می دهد. از مزیت های این دستگاه میتوان به جذب کم طول موج به ملانین پوست اشاره کرد. این امر از سوختگی و قرمز شدن پوست جلوگیری می کند. سیستم خنک کننده دستگاه دایود، درمان بدون درد را به بیماران خود هدیه می بخشد.

دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه الکس دایود از ترکیب دو دستگاه الکساندرایت و دایود ساخته شده است. الکس دایود با دو طول موج 755 نانومتر و 808 نانومتر برای پوست های تیره و روشن مناسب است. دستگاه الکس دایود با دو طول موج مختلف، فولیکول مو را در دو عمق متفاوت مورد حمله قرار می دهد. این امر افزایش بازدهی دستگاه لیزر و جوابدهی سریع را برای بیمار به همراه دارد. دستگاه الکس دایود به سیستم خنک کننده TEC مجهز است و در طول درمان سطح پوست بیمار را خنک نگه میدارد. سیستم خنک کننده TEC از سوختگی و آسیب های پوستی احتمالی جلوگیری میکند. 

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر اندیاگ

دستگاه اندیاگ با طول موج 1064 بهترین و موثرترین دستگاه برای لیزر پوست های تیره و برنزه شده است. طول موج دستگاه اندیاگ از اشعه مادون قرمز بیشتری بکار رفته که فقط فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد. در لیزر اندیاگ برای حذف موهای زائد، ابتدا لوسیونی به پوست زده میشود که کربن موجود در این لوسیون به فولیکول های مو نفوذ می کند و باعث میشود طول موج اندیاگ به فولیکول مو جذب شود و به آن آسیب وارد کنند. از لیزر اندیاگ علاوه بر حذف موهای زائد برای از بین بردن خالکوبی، هیپرپیگمانتاسیون و لکه های پوستی کاربرد دارد. لیزر اندیاگ نسبت به سایر دستگاه های لیزر برای بیمار ناراحتی بیشتری برای پوست ایجاد میکند. 

دستگاه لیزر تیتانیوم و تیتانیوم تک هندپیس 

گسترش فناوری و پیشرفت در عرصه تولید دستگاه لیزر، متخصصان با تولید دستگاه های لیزر ترکیبی تحولی عظیم در این زمینه ایجاد کردند. یکی از این دستگاه ها، لیزر تیتانیوم و تیتانیوم تک هندپیس میباشد. این دستگاه از سه طول موج مختلف الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر، دایود با طول موج 808 نانومتر و اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر تشکیل شده است. این امر باعث شده تا فولیکول های مو در عمق های مختلفی آسیب ببینند و میزان نابودی موهای زائد را تا سه برابر افزایش دهند. با این دستگاه در کمترین زمان شاهد نابودی تعداد زیادی از موهای زائد بدن هستیم. لیزر تیتانیوم و تیتانیوم تک هندپیس دارای سیستم خنک کننده  بسیار پیشرفته است و درد و سوزش را در هنگام لیزر درمانی به حداقل میرساند. 

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس 

لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس از سه طول موج مختلف دایود، الکس و اندیاگ تشکیل شده است. با تلفیق این سه طول موج، فولیکول مو را در سه نقطه متفاوت هدف قرار میدهد و بازدهی دستگاه را تا سه برابر افزایش می دهد. سیستم خنک کننده پرقدرت پلاتینیوم در تمامی مراحل درمان به طور مداوم در حال خنک کردن سطح پوست بیمار است و در عین حال نواحی اطراف فولیکول را برای اثرگذاری بیشتر لیزر گرم نگه میدارد. پلاتینیوم برای تمامی تناژهای رنگ پوست از جمله پوست روشن و پوست تیره و برنزه مناسب است و طیف درمانی گسترده ای را شامل می شود. ویژگی منحصر به فرد پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس این است که این دستگاه چند منظوره است و علاوه بر رفع موهای زائد در درمان ضایعات عروقی و رفع لکه های پوستی کاربرد دارد. این دستگاه برای مراکز درمانی لیزر بسیار مناسب و اقتصادی است. 

دستگاه لیزر

مقایسه انواع دستگاه های لیزر

حال که با بهترین و کاربردی ترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد آشنا شدید، وقت آن رسیده به مقایسه آنها بپردازیم. جدول مقایسه ای تهیه کردیم تا بتوانید راحت تر در مورد دستگاه لیزر مناسبتان تصمیم گیری کنید. 

نام دستگاه لیزرمجهز به سیستم خنک کنندهتایپ پوستی مناسب طول موج بکار رفتهدرمان فراتر از مو
الکساندرایتدارد1-4755 نانومتر
دایوددارد2-5808 نانومتر
الکس دایوددارد 1-5755 نانومتر و 808 نانومتر
اندیاگندارد2-41064 نانومتر+
تیتانیوم و تیتانیوم تک هندپیسدارد 1-6755 نانومتر، 808 نانومتر و 1064 نانومتر+
پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاسدارد 1-6755 نانومتر، 808 نانومتر و 1064 نانومتر+

سخن پایانی طاهر تاج مادر

در این مقاله با انواع دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد آشنا شدیم و به مقایسه آنها پرداختیم. یک نکته مهم درباره انتخاب لیزر مناسب علاوه بر نوع دستگاه لیزر، برند و شرکت تولیدی آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. شرکت بین المللی طاهر تاج مادر با ارائه ایمن ترین و بروزترین دستگاه های لیزر، یکی از پیشگامان در این عرصه می باشد. طاهر تاج مادر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، دستگاه های لیزر خود را به دو صورت نقدی و اقساطی در اختیار دوست داران بهداشت و زیبایی قرار می دهد.شرکت طاهر تاج مادر به سپاس اعتماد و انتخاب شما تخفیفات و خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است . برای اطلاع بیشتر خدمات و محصولات شرکت میتوانید با مشاورین ما در طاهر تاج مادر تماس حاصل فرمایید یا در سایت نظراتتان را کامنت کنید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *