لیزر خانگی

امروزه لیزر موهای زائد یکی از از محبوب ترین و پر طرفدار ترین روش ها برای حذف های زائد است. شما برای رفع موهای زائد بدن تان از چه روشی استفاده می کنید؟ آیا تا به حال خرید دستگاه لیزر خانگی فکر کرده‌اید؟ به نظر شما خرید دستگاه لیزر خانگی کار عاقلانه‌ای است؟ آیا قیمت دستگاه لیزر خانگی نسبت به سایر دستگاه های لیزر اقتصادی تر است؟ ویژگی ها و مزیت های دستگاه لیزر خانگی چیست؟ آیا  برای حذف موهای زائد بهتر است از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنید یا به مراکز  لیزر درمانی مراجعه کنید؟ کارشناسان ما در طاهر تاج مادر در این مقاله به صفر تا صد خرید دستگاه لیزر خانگی و مزیت های آن می پردازند تا شما بتوانید در مورد خرید دستگاه لیزر خانگی تصمیم درستی بگیرید. از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی می کنید، متشکریم.

ویژگی ها و مزیت های دستگاه لیزر خانگی 

در این قسمت به ویژگی ها و امکانات مهم دستگاه لیزر خانگی می پردازیم تا شما بتوانید دستگاه لیزر خانگی را بهتر بشناسید. تمام مزیت های گفته شده در این بخش در صورتی امکان پذیر است که دستگاه لیزر خانگی برای پوست و موی شما مناسب باشد.

میزان کارایی دستگاه لیزر خانگی 

همانطور که با نحوه عملکرد دستگاه های لیزر آشنا هستید و میدانید که دستگاه های لیزر با توجه به ملانین مو، حذف موهای زائد بدن را انجام می دهد. بنابراین اگر موهای زائد سفید یا خاکستری باشند، دستگاه لیزر عملکرد خوبی را نشان نمی دهد و اثربخشی آن کاهش می یابد. همچنین اگر رنگ پوست دارای ملانین زیاد و پوست تیره باشد، احتمال آسیب دیدگی و سوختگی پوست در هنگام لیزر موهای زائد افزایش می یابد. افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند، بهترین گزینه برای لیزر موهای زائد می باشند. دستگاه لیزر خانگی از این ویژگی‌ها مستثنی نیست اما به دقت و پیچیدگی دستگاه های لیزر در مراکز درمانی نیست. از لیزر خانگی میتوانید در تعداد دفعات بیشتری نسبت به دستگاه های لیزر مراکز درمانی استفاده کنید و به اثربخشی قابل قبولی برسید. قبل از خرید دستگاه لیزر خانگی بهتر است، تایپ پوستی تان را بشناسید و بهترین دستگاه متناسب با آن را انتخاب کنید. دستگاه های لیزر الکس دایود، تیتانیوم، تیتانیوم تک هندپیس، پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس برای تمام تیپ های پوستی مناسب هستند و بهترین گزینه برای مراکز درمانی می باشند. 

کاربرد آسان 

از مزیت های دستگاه لیزر خانگی کاربرد آسان و راحت آن می باشد.همانطور که از تیغ یا ژیلت برای اصلاح موهای زائدتان استفاده میکنید از لیزر خانگی برای نابودی موهای زائدتان کمک بگیرید. بهتر است برای لیزر موهای زائد از شخص دیگری کمک بگیرید تا بتواند تمام نقاط بدن تان که دسترسی به آن سخت است را تحت درمان قرار دهد. توصیه میشود که قبل از استفاده از لیزر خانگی حتماً دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کنید و با نحوه استفاده صحیح آن آشنا شوید و از احتمال بروز هرگونه آسیب پوستی و عوارض پیشرو جلوگیری کنید. 

مزیت لیزر خانگی

اقتصادی  و مقرون به صرفه

قیمت دستگاه لیزر خانگی نسبت به سایر دستگاه های لیزر ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد. پس از استفاده چند دوره لیزر خانگی، شاهد نابودی و تخریب فولیکول های مو خواهید بود. شاید در ابتدا برای خرید دستگاه لیزر خانگی مبلغ قابل توجهی را پرداخت کنید اما به یاد داشته باشید که این میزان از هزینه ای که برای جلسات لیزردرمانی پرداخت می کنید، کمتر و اقتصادی تر میباشد. پس با خرید لیزر خانگی یک انتخاب هوشمندانه در هزینه داشته باشید.

اثرگذاری قابل قبول 

اینکه لیزر خانگی تمام موهای زائد از بین می برد غیر قابل پیش بینی می باشد، زیرا عملکرد آن به جنس و رنگ پوست و مو بدن شما بستگی دارد. با توجه به تایپ پوستی شما، لیزر خانگی می‌تواند عملکرد خوب، متوسط یا بد داشته باشد. پس بهتر است، قبل از خریداری دستگاه لیزرتان از میزان اثرگذاری آن بر روی پوست و موی بدنتان اطمینان حاصل فرمایید. اگر قصد دارید در مدت زمان کمی موهای زائد بدن تان را از بین ببرید، به شما پیشنهاد می شود که به مراکز لیزر درمانی مراجعه کنید؛ زیرا دستگاه های لیزر در مراکز لیزر درمانی بسیار قدرتمندتر و پرانرژی تر است و شما را به نتیجه دلخواهتان سریعتر می رسانند. یکی از بهترین دستگاه های لیزر برای حذف سریع موهای زائد، لیزر تیتانیوم با 3 طول موج قدرتمند می باشد.

صرفه جویی در وقت 

اگر قصد نابودی موهای زائد بدنتان را دارید، اما وقت کافی برای رفتن به مرکز لیزر درمانی را ندارید؛ خرید لیزر خانگی یکی از بهترین پیشنهادهای ما برای شما است. شما می توانید بدون اینکه وقتتان را صرف رفت و آمد به مراکز درمانی و کلینیک های پوست و مو کنید، به راحتی با استفاده از لیزر خانگی موهای زائدتان را از بین ببرید و در خانه بمانید. استفاده از دستگاه لیزر خانگی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر زمان  از شبانه روز که میخواهید، با آن، موهای زائد  بدنتان را نابود کنید. 

مزیت لیزر خانگی

امکان استفاده مداوم و با برنامه

برای اینکه به نتیجه ایده آلی از لیزر موهای زائد بدن تان برسید، باید درمان لیزر را به صورت مداوم و با برنامه‌ ادامه دهید. لیزر خانگی را هر ۷ روز یکبار استفاده کنید و این روند را تا  ۷ هفته ادامه دهید. در صورت رویش مجدد موهای زائد می توانیم این دوره را تمدید کنید. پس برای اینکه موهای زائد بدنتان را نابود کنید، حتماً به صورت منظم و برنامه ریزی شده از آن استفاده کنید. 

 آیا برای لیزر موهای زائد به مراکز و کلینیک های پوست و مو مراجعه کنیم یا از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنیم؟

بسته به نوع هدف و کارایی که شما از دستگاه لیزر انتظار دارید این انتخاب می تواند متفاوت باشد. اگر برای شما زمان رسیدن به نابودی موهای زائد مهم است و می خواهید در زمان کمتری به این نتیجه برسید؛ به شما پیشنهاد می شود که به مراکز و کلینیک های پوست و مو مراجعه کنید. کلینیک های پوست و مو با مجهز بودن به دستگاه های لیزر پرقدرت میزان زیادی از موهای زائد بدنتان را در چند جلسه محدود از بین می برد. شما می توانید در کمتر از یک سال شاهد نابودی ۹۰ درصد از موهای زائدتان باشید. اما اگر وقت کافی ندارید و میخواهید برای همیشه یک دستگاه لیزر برای موهای زائدتان داشته باشید؛ خرید لیزر خانگی یک گزینه مناسب برای شما می باشد. 

نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی به آنها توجه کرد

برای اینکه یک خرید فوق العاده و رضایت بخش داشته باشید، باید در هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی نکاتی را توجه کنید. با در نظر گرفتن این نکات، شما میتوانید یک خرید و انتخاب مناسب را تجربه کنید. در ادامه به این نکات می پردازیم با ما همراه باشید.

  • از قیمت دستگاه های لیزر خانگی مطلع باشید تا مورد سوءاستفاده و گران فروشی فروشندگان قرار نگیرید.
  •  ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه لیزر موردنظرتان را به طور کامل بشناسید و در هنگام خرید درباره مشخصات فنی دستگاه را از فروشنده سوال کنید.
  • برای اطمینان بیشتر از فروشگاه ها و شرکت های معتبر خریداری کنید.
  • از وجود گارانتی یا ضمانت نامه در هنگام خرید دستگاه اطمینان حاصل فرمایید. تمام محصولات موجود در طاهر تاج مادر دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشد.
  • در هنگام خرید تیپ پوستی خود را بدانید و متناسب با آن دستگاه لیزرتان را خریداری کنید. 
خرید لیزر خانگی
  • قبل از خرید در مورد خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل فرمایید. یکی از مزیت های خرید دستگاه لیزر از شرکت طاهر تاج مادر ارائه 10 سال خدمات پس از فروش، ارسال و نصب رایگان در سراسر نقاط کشور می باشد.
  • تمام روش هایی که می توانید دستگاه موردنظرتان را خریداری کنید، بشناسید. برخی از فروشگاه ها و شرکت های تولیدی دستگاه های لیزر را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسانند. شرکت طاهر تاج مادر با ارائه شرایط خرید اقساطی بدون بهره یکی از پیشگامان در عرصه فروش دستگاه های لیزر می باشد. برای اطلاع از شرایط خرید می توانید به سایت طاهر تاج مادر سر بزنید و یا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی…..

 در این مقاله از مزیت ها و نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی به آن توجه کرد، آشنا شدید. حال وقت آن رسیده که یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه لیزر در کشور را به شما معرفی کنیم. شرکت بین المللی طاهر تاج مادر این افتخار را دارد که با ارائه بهترین و استانداردترین دستگاه های لیزر، یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه لیزر در ایران باشد. شرکت طاهر تاج مادر با به کارگیری افراد متخصص در زمینه دستگاه های لیزر، بهترین راهنمای شما در زمینه انتخاب و خرید لیزر خانگی تان هستند. از خدمات ارزنده طاهر تاج مادر برای مشتریان و زیبا دوستان شرایط خرید اقساطی، 10 سال خدمات پس از فروش، گارانتی ۱ ساله، ارسال و نصب رایگان می باشد. برای اطلاع بیشتر خدمات و محصولات شرکت میتوانید با مشاورین ما در طاهر تاج مادر تماس حاصل فرمایید یا در سایت نظراتتان را کامنت کنید. با تشکر از توجه و همراهی شما.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *