دستگاه لیزر الترافورمر

استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر یک انتخاب عالی و منحصربه ­فرد برای کسانی­که به دنبال بازگرداندن شادابی و شفافیت پوست خود هستند.

همه انسان­ها به­ صورت ذاتی به زیبایی و زیبادیده شدن علاقه دارند. این موضوع در بانوان کمی بیشتر از بانوان دیده می­شود. یکی از عوامل بسیار مهمی که در زیباتر دیده شدن افراد مؤثر است، صافی و شفافیت پوست است. هرچه پوست یک فرد صاف تر و شفاف­تر باشد، تأثیر بسیار زیادی در زیبایی او می‌گذارد.

اعتمادبه ­نفس افراد نیز ارتباط مستقیمی با زیبایی آن­ها دارد. درواقع تمام اقداماتی که افراد در جهت زیباتر شدن انجام می­دهند، به ­دلیل افزایش حس اعتمادبه­ نفس و تأمین حس مقبولیت در جامعه انجام می­شود.

برخی از این روش­ها مانند استفاده از دستگاه لیزر برای جوان­تر شدن پوست، مضرات بسیار کم­تری نسبت به فواید آن دارند و یک روش کم­ خطر و آسان برای بازگرداندن زیبایی ازدست‌رفته محسوب می­شوند.

دستگاه لیزر الترافورمر، یک راهکار مناسب برای مقابله با آسیب­های پوستی

زیبایی و طراوت پوست که تأثیر آن روی زیبایی و حس اعتمادبه­ نفس بر هیچ ­کسی پوشیده نیست، در طول روز توسط بسیاری از عوامل تهدید می­شود و ما توان مقابله و حذف برخی از این عوامل مانند آلودگی هوا را نداریم و ناچار به استفاده از روش­های جوان­سازی پوست هستیم.

شاید بتوان استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر را راهکار جبرانی پیشرفت صنعت برای از بین بردن اثرات مخرب خود همچون ایجاد آلودگی هوا و ایجاد مشکلات زیست‌محیطی دانست.

برخی از این عوامل نیز مانند تصادف یا سوختگی ناخواسته به ­وجود می­ آیند و اثرات بسیار مخرب و آزاردهنده­ ای دارند که تنها دو راه برای رفع این آثار وجود دارد: جراحی یا استفاده از دستگاه لیزر.

از جمله آسیب­های پوستی رایج در میان افراد می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع آسیب­های پوستی

  • جای جوش و آکنه.
  • مشکلات پوستی که در اثر آلودگی هوا، افزایش اشعه­ های فرابنفش در محیط، تغذیه نامناسب، استفاده بی­رویه از لوازم آرایشی، تنش­های عصبی و … ایجاد می­شوند.
  • آثار تصادف، سوختگی و جراحی.
  • خطوط ایجاد شده در دوران بارداری و هم­چنین خطوطی که در اثر چاقی و لاغری ایجاد می­شود.
  • پروسه طبیعی پیری پوست پس از 25 سالگی، کاهش ساخت کلاژن در پوست و در نتیجه به وجود آمدن چین­ وچروک­های عمیق در ناحیه پیشانی، دور چشم­ها، اطراف لب­ها، شل شدگی و افتادگی پوست، انواع خال­های عفونی و … منجر می­شود.
  • انواع لک­ها و کک‌ومک‌هایی که در اثر بیماری­های مختلف ایجاد می­شوند.
  • دستگاه لیزر الترافورمر

مهم­ترین مزیت استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر

استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر، مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن­ها اشاره خواهیم کرد، اما مهم­ترین مزیت استفاده از این دستگاه، درمان سریع، آسان و بدون دردسر مشکلات پوستی است. در گذشته برای رفع برخی از مشکلات پوستی افراد مجبور به مراجعه به بیمارستان­ها و انجام جراحی بودند.

مخاطراتی و نگرانی­هایی در هنگام جراحی برای افراد به وجود می ­آید، این روش را به یک روش سخت و کم طرفدار تبدیل کرده است. غالباً افراد تا وقتی­که مجبور نباشند از جراحی برای رفع مشکلات پوستی استفاده نمی­کنند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی راه­ حل­های بسیار آسان با اثرگذاری بالا به وجود آمده ­اند که شما با استفاده از این روش­ها میتوانید به‌راحتی و بدون قرار گرفتن در معرض استرس بی­هوشی و خطرات ناشی از جراحی مشکلات پوستی خود را رفع کرده و زیبایی و شادابی را به پوست خود بازگردانید.

از جمله این روش­ها می­توان به استفاده از لیزر دستگاه لیزر الترافورمر اشاره کرد. استفاده از این دستگاه لیزر یکی از کم­ خطرترین روش­های زیباسازی پوست محسوب می­شود. دستگاه لیزر الترافورمر پس از طی جلسات درمانی پوستی نرم، شاداب و صاف را به شما هدیه می­دهد.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر الترافورمر

در دستگاه­های لیزر از امواج مختلف با منابع و ساختارهای متفاوتی استفاده می­کنند. به ­عنوان مثال در دستگاه­های لیزر موهای زائد از پرتوهایی که سازنده آن­ها فوتون­ها هستند، استفاده می­شود اما در دستگاه لیزر الترافورمر، از فناوری امواج صوتی استفاده می­شود.

درواقع یک موج صوتی، یکی از انواع انرژی است که از تحریک ذرات ماده به ­وجود می­ آید. البته موج به کاررفته در دستگاه لیزر الترافورمر، از نوع فراصورت یا التراسوند (Ultrasound) است که در بازه شنوایی انسان قرار ندارد اما از نظر ماهیت، دقیقاً همان صدایی است که ما هنگام صحبت کردن تولید می­کنیم.

امواج صوتی نسبت به امواج نوری از انرژی کم­تری برخوردار هستند به همین دلیل در صورت نفوذ به داخل بدن هیچ آسیبی به اندام­های داخلی نمی­رسانند. به همین سبب از فناوری فراصورت در دستگاه­های مختلفی مانند سونوگرافی استفاده می­شود که برای تصویربرداری از اندام­ها داخلی بدن بسیار مناسب و بی­خطر است.

نحوه عملکرد این امواج برای درمان مشکلات پوستی مختلف متفاوت است. زمانی­که شما از دستگاه لیزر الترافورمر برای عمل لیفتینگ یا سفت کردن پوست استفاده می­کنید، این امواج با ایجاد گرما در لایه زیرین پوست سبب سفت شدن پوست می­شوند.

هم­چنین ایجاد گرما در ناحیه زیرین پوست باعث می­شود تا خاصیت الاستیسیته یا ارتجاعی پوست که در اثر پیری یا عوامل دیر از بین رفته­ است، بازگردد. این دستگاه هم­چنین چین ­وچروک­ها ناحیه پیشانی، اطراف چشم­ها و لب­ها را نیز از این طریق از بین میبرد.

زمانی­که هدف از استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر، به تعویق انداختن پروسه پیری و جوان­سازی پوست باشد، امواج التراسوند فیبروبلاست­های پوست را تحریک می­کنند و از این طریق تولید کلاژن را تسریع کرده یا مجدداً به جریان می­اندازند؛ زیرا همان­طور که می­دانید علت پیری پوست کاهش تولید کلاژن در اثر افزایش سن است.

دستگاه لیزر الترافورمر

موارد استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر

  • مهم­ترین کاربرد دستگاه لیزر الترافورمر، در از بین بردن چین­ وچروک­های روی پیشانی، اطراف چشم­ها و لب­ها است.
  • جوان­سازی پوست، به­ راه ­انداختن مجدد چرخه تولید کلاژن و بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست، از بهترین و پرطرفدارترین کاربردهای این دستگاه محسوب می­شود.
  • استفاده از این دستگاه لیزر برای سفت کردن پوست ناحیه شکم، باسن و بازوها که در اثر چاقی­ و لاغری­های مداوم ایجادشده‌اند، یا در اثر زایمان به­ وجود آمده ­اند بسیار متداول است.
  • بالاکشیدن ابرو یا در اصطلاح لیفتینگ ابرو برای کسانی­که در اثر استفاده زیاد از بند در ناحیه پست چشم، دچار افتادگی ابرو شده ­اند از دیگر کاربردهای این دستگاه به­ شمار می­رود.
  • از بین بردن مشکل باز بودن بیش از حد منفاذ پوست که باعث تجمع چربی و آلودگی شده و درنهایت باعث ایجاد جوش می­شود، یکی از کاربردهای مهم این دستگاه محسوب می­شود.
  • اثربخش­ترین استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر در درمان افتادگی گردن و فک و هم­چنین لیفتینگ خط فک است.
  • در برخی از موارد نیز از دستگاه لیزر الترافورمر جهت چربی سوزی، لاغری و رفع غبغب نیز استفاده می­شود.

خرید دستگاه لیزر الترافورمر، یک پیشنهاد ویژه برای صاحبان کلینیک­های زیبایی

علاوه ­بر خدمات بسیار زیادی که دستگاه لیزر الترافورمر در اختیار شما قرار می­دهد و می­تواند مشتریان زیادی را به کلینیک شما جذب کند، موارد بسیاری نیز در دستگاه رعایت شده است که این دستگاه را به یک گزینه بسیار مناسب و برای خرید تبدیل کرده است.

به ­عنوان مثال رابطه کاربری دستگاه لیزر الترافورمر بسیار ساده و زیبا طراحی‌شده است، اپراتور مرکز می­توانید به ­راحتی و بدون هیچ مشکلی کار با آن را بیاموزد و از آن استفاده کند.

هم­چنین این دستگاه وزن بسیار سبکی نیز نسبت به نمونه ­های مشابه دارد و قابل جابه­ جایی است.

از دیگر مزیت­های این دستگاه می­توان به‌دقت موج التراسوند تولیدی توسط آن اشاره کرد که اپراتور می­تواند به‌راحتی این موج را در هر نقطه­ ای بخواهد متمرکز کن و فرایند درمانی را با نهایت سرعت و دقت پیش ببرد.

عوارض استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر

طبق نظرسنجی­های انجام‌شده در یک جامعه آماری با تعداد بالا هیچ عارضه سوئی پس از استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر رخ نداده است. تنها اثرات بسیار خفیفی گزارش‌شده‌اند که پس از مدت کوتاهی از بین خواهند رفت. از جمله شایع­ترین این اثرات می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرخی و التهاب پوست پس از جلسه درمانی اشاره کرد که به دلیل ایجاد گرما در لایه زیرین پوست ایجاد می­شود و پس از مدت کوتاهی از بین می­رود.
  • در برخی از موارد نیز مقدار کمی کبودی دیده‌شده است که به میزان حساسیت پوستی فرد و هم­چنین ضخامت لایه­ های پوستی وابسته است.
  • سوزن سوزن شدن پوست یا حساسیت به لمس نیز یکی دیگر از عوارض گزارش‌شده است که به دلیل شروع تولید کلاژن ایجاد می­شود و جای هیچ نگرانی بابت آن وجود ندارد.

دستگاه لیزر الترافورمر

مدت زمان ماندگاری نتایج استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر

به‌طورکلی مدت زمان ماندگاری نتایج استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر بین یک سال تا 18 ماه گزارش شده است و پس از پایان این دوره نیاز به جلسه مجدد درمانی وجود دارد، اما یک قاعده کلی در این مورد وجود دارد که مدت زمان ماندگاری نتایج دستگاه­ها لیزر مانند دستگاه­های لیزر موهای زائد یا دستگاه لیزر الترافورمر، به خود فرد و سبک زندگی او وابسته است.

این مدت زمان در افرادی که زندگی سالم دارند، کم­تر عصبی می­شوند، غذاهای سالم مصرف می­کنند و اعتیاد به استفاده از مشروبات الکلی و دخانیات ندارد، بیشتر از سایر افراد است. علت این امر آن است که هر یک از موارد گفته‌شده می­تواند باعث ایجاد مجدد چروک یا کند شدن پروسه تولید کلاژن شود.

نتایج استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر پس از چه مدت‌زمانی آشکار میشوند؟

طبق تجربه افرادی که تاکنون از خدمات دستگاه لیزر الترافورمر استفاده کرده ­اند، بیش از 80 درصد نتایج مورد انتظار در جلسات اولیه درمانی مشاهده می­شوند و جلسات بعدی در جهت تثبیت و ماندگاری نتایج انجام می­شود.

استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر به چه ­کسانی توصیه می­شود؟

موارد استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر به تفصیل در بخش­های قبل گفته شد؛ اما استفاده از این دستگاه به ­طور خاص به کسانی­که به زیبایی خود اهمیت فراوانی می­دهند و به ­دنبال روش­های آسان و علمی هستند توصیه می­شود.

همه افراد استفاده از خدمات این دستگاه لیزر می­توانید پوستی جوان، زیبا و شاداب داشته باشید، بدون آن­که تحت جراحی قرار بگیرید و یا از روش­های قدیمی و منسوخ شده استفاده کنید.

چه ­کسانی نباید از دستگاه لیزر الترافورمر استفاده کنند؟

  • بانوان باردار و یا بانوانی که در دوران شیردهی هستند و بدن آن­ها از نظر هورمونی دائماً در حال تغییر و نوسان است.
  • افراد مبتلا به دیابت.
  • کسانی­که در دوره مصرف قرص­هایی مانند راکوتان قرار دارند.
  • افرادی که به بیماری­های هورمونی مبتلا هستند و قرص مصرف می­کنند.

دستگاه لیزر الترافورمر

آیا استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر باعث ایجاد غده­ های سرطانی در بدن می­شود؟

این سؤال، یکی از سؤالات مهم و اساسی که برای اکثر افرادی که می­خواهند از خدمات دستگاه­های لیزر استفاده کنند به وجود می­آید. ریشه این سؤال در عدم آگاهی و کسب اطلاعات از افراد غیرمتخصص است. دستگاه لیزر الترافورمر تاکنون بیش از یک میلیون درمان موفق روی افرادی با سنین مختلف داشته است که در هیچ‌یک از موارد چنین مشکلی پس از استفاده از لیزر گزارش نشده است.

از منظر علمی نیز امواج فراصوت برای بدن انسان کاملاً بی­خطر هستند و هیچ مشکلی ایجاد نمی­کنند. یک دلیل کاملاً طبیعی برای این ادعا وجود دارد و آن اصواتی هستند که مورچه­ ها تولید می­کنند. جانورانی که در حیاط خانه ­های ما و دیوارهای ما زندگی می­کنند و هیچ­گاه، هیچ سرطانی گزارش نشده است که علت آن امواج تولیدی توسط مورچه­ ها باشد.

کلام آخر

امروزه ما در عصری زندگی می­کنیم که با فناوری­ها و تکنولوژی­های گوناگون احاطه شده ­ایم؛ اما در انتخاب استفاده از هر یک از این تکنولوژی­ها مختاریم. می­توانیم از دستگاه ماشین لباس­شویی برای شستن لباس­ها استفاده کنیم با این­که مانند گذشته لباس­ها را با دست بشوییم.

استفاده از خدمات دستگاه لیزر الترافورمر نیز این­گونه است. شما با انتخاب این دستگاه می­توانید بسیاری از مشکلات پوستی را که در گذشته به روش­های بسیار سخت حل می­شد، به‌آسانی حل کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *